Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012

''ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ''


"ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"
.........

ΤΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ;
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ;

---  ΟΧΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΞΕΛΑΦΡΩΣΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Ο ΝΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΩΞΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ..

ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ;

---  ΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΕΦΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ..

ΔΗΛΑΔΗ;

---  ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΣΕΞ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ;
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ KAI ΣΑΡΚΙΚΗ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ;
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΑΝΟΜΙΑ, ΑΜΑΡΤΙΑ, ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ, ΕΣΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ;
ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ, ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΤΑ ΦΙΛΕΜΑΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΤΗΣΙΜΑ;

ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΗΣ Η ΑΡΝΗΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ;

---  ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΣΟΥ..
ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ, ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΥΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ..

ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ..

---  ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΝΟΗΤΑ, ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΟΥΝ  ΟΜΩΣ ΥΠΑΚΟΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΝΝΟΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ..

ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ ΔΗΛΑΔΗ;

--- ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΟΤΕ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΦΩΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...
ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΚΟΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΟΠΩΣ ΘΕΪΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ''ΚΥΡΙΟΣ''..
Η ΑΓΑΠΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ...
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΚΕΙ...
ΑΝ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΦΩΤΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ 'ΟΙΚΙΑ' ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΣ, ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΠΕΤΥΧΕΣ ΕΓΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΤΣΙ...

---  ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ...
ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, 'ΟΔΗΓΟΣ' ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ!!!

+++