Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

''ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ''

(ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΜΑΡΩΣ ΣΙΔΕΡΗ)

κορίτσι άγγελος μας 

 ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ;
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ;
ΛΟΓΙΚΟ, ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ...
ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΕΡΦΑΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ...
ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ !!!
ΔΩΡΑΚΙΑ, ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ, ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ, ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ''DADDY I LOVE YOU'' ...
ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΔΩΡΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ, ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ, ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΜΗΣΩ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ...
ΚΑ;Ι ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ Η ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ, ΕΝΙΩΣΑ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ...
ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΕΣ, ΑΝΑΠΤΗΡΕΣ, ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ, ΠΙΤΖΑΜΕΣ, ΑΡΚΟΥΔΑΚΙΑ, ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΑΓΑΘΑ, ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΥΠΩΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΩ: ''ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ'' ...
ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ...
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ Η ΟΘΟΝΗ ΜΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ, ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΑ, ΣΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ...
ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΑ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ ΣΤΑ ΚΑΤΑΒΑΘΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ...
ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΜΕΙΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ Τ' ΑΡΚΟΥΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ:
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΜΟΥ;
ΜΗΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΥΛΙΟΥΜΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΜΗΛΕΣ;
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕΣ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ ...
ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΕΥΧΕΣ, ΟΥΤΕ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ...
ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟΥ ΕΦΕΡΝΕΣ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΙΟΥΝΙΟΣ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗKΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ...
ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΞΕΨΥΧΟΥΣΕ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ, ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ...
ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΣΒΗΣΕ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗ
ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ...
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ;
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΟΣΟΙ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΒΡΟΥΜΕ, ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΔΩΡΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΜΑΗ, ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ, ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΓΙΟΡΤΟΥΛΕΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΘΕ ΕΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ''ΓΕΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕ ΜΕ
ΤΙΣ ΠΑΡΑΞΕΝΙΕΣ ΤΟΥ'' ...!!
 ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΕΓΩ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΔΩΡΟ ...
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΛΕΜΕ:
''Ε ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ'' ...
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ...
ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ, ΟΥΤΕ ΚΑΡΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ...
ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΩ ΠΙΑ ...
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ''I LOVE YOU'' ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ: ''ΣΥΓΝΩΜΗ'' ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΩ ΝΑ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΣΟ Μ' ΑΓΑΠΑΣ, ΕΝΩ ΕΓΩ
ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΟΣΟ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΘΕΛΗΣΩ, ΕΝΩ ΑΓΑΝΑΚΤΩ ΟΠΟΤΕ ΕΣΥ ΜΕ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ...
 ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΘΥΜΙΖΩ ΤΟΝ ΑΣΩΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΦΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΣΧΟ ΤΟΝ ΣΙΤΕΥΤΟ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑ ...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ:
ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΔΩΡΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ: ''ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΔΩΣΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΥΣΤΑΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ...
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ...