Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

"Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ"



Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ



.                                                                                                               .


ΕΙΝΑΙ 10 Η ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ, ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ...
ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΦΩΝΗ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΣΧΕΔΟΝ, ΑΦΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΚΟΥΝΙΕΣ ...
"ΠΡΟΣΕΧΕ ΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΜΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΙΣ ΚΑΤΙ ΥΠΟΠΤΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ...
ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ; 
ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΟΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ..."
"ΝΑΙ ΓΙΑΓΙΑΚΑ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ..." ΑΠΑΝΤΑΕΙ Η ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΗΣ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΙΠΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ:
"ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ 
ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ;
ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ, 
ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ;
ΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΡΥΒΕΣ;
ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ...
ΑΧ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ, ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΚΟΠΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΑΛΥΤΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ...
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΜΑΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΑ;
ΣΕ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ 
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΝΟΝΟΣ ΤΟΥ ...
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΕΙ 
ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ...
ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΥΤΟ
ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ..."
Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΤΑΙ ΞΕΣΠΩΝΤΑΣ ΣΕ ΛΥΓΜΟΥΣ, ΤΟ ΑΠΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΑΝΑΚΟΒΛΗΤΗ ΣΤΟ ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΚΤΥΠΗΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ...
ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΗΣ, ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ...
ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ, ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕ, ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ...
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΗ ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ...
ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΝΙΚΗΣ ...
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΦΑΝΕΡΑ ΚΑΤΑΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ...
ΕΚΕΙ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ
ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΟΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ:
"Η ΜΙΚΡΗ ΕΙΧΕ ΑΙΜΑΤΩΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΠΛΩΝΟΤΑΝ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ...
ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΠΤΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩ ..."
"ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ, ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ, ΑΣΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ..."
"ΕΛΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ..."
"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ; " ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ...
"ΝΑ ΜΗ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ, ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΘΑΝΗ ΜΟΝΙΜΗ ΒΛΑΒΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΦΟΥ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΩΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ...
ΟΜΩΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 6 ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ...
ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ...
ΟΛΑ ΚΥΛΗΣΑΝ ΑΨΟΓΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΠΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ...
ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ..."
"ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ...
ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕ ...
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ..."
ΚΑΘΩΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ...
"ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ..."
Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΟΝΤΟΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΟ
ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ...
"ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ, ΕΝΙΩΣΑ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΞΥΠΝΗΣΕ ...
ΦΩΝΑΞΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΝΕΥΡΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ...
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΣΦΙΚΤΑ ΠΟΥ ΙΔΡΩΣΑ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΩ ΤΟ ΧΕΡΙ; "
"ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΞΥΠΝΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;"
"ΟΧΙ, ΜΟΝΟ ΠΙΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΗΣΥΧΑΖΕ, ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΧΑ
ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΙΑ ..."
"ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ..."
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΞΑΠΛΩΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΗΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ, Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΚΑΘΟΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ...
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΠΟΤΟΜΑ, ΑΦΟΥ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΙΔΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΑΣΜΕΝΟΣ ...
ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ...
ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΑ ...
Η ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΤΑΙ ...
"ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΡΕ; ",  ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ ΑΝΗΣΥΧΗ ...
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟΤΟΜΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΦΙΚΤΑ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΠΟΥ ΜΕΤΡΟΥΣΕ ΤΟ ΣΦΙΓΜΟ ΤΗΣ ...
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΑΡΑΧΘΗΚΕ ...
"ΠΩΣ ΣΑΣ ΛΕΝΕ" ΡΩΤΑΕΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ
ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ...
"
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΤΗ ΜΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΠΟΤΟΜΑ ...
"ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ" ΑΝΑΦΩΝΕΙ, ΕΝΩ Η ΓΙΑΓΙΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑ, Η ΑΠΟ ΛΥΠΗ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΕΠΙΜΟΝΑ ...
"ΕΙΣΤΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΣ; "
"ΝΑΙ ... ΕΣΕΙΣ ..."
Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΟΜΠΙΑΖΕΙ ...
"ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ" ...
Η ΓΙΑΓΙΑ ΞΕΣΠΑΕΙ ΣΕ ΛΥΓΜΟΥΣ, ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ, ΕΝΩ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΝΑ ΣΦΙΓΓΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ...
" Η ΑΛΕΞΙΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΠΗΔΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ...
ΤΗΝ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ...
ΣΥΝΕΡΧΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΗΜΕΝΗ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΓΑΛΜΑ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ:Η ΓΙΑΓΙΑ ΞΕΣΠΑΕΙ ΣΕ ΛΥΓΜΟΥΣ ...
"ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ; "
"ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ, ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ...
ΑΝΑΠΤΥΞΑΜΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ...
ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΜΟΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ...
ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΛΑΧΤΑΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ..."
ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ...
ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ...
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ, ΟΣΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΛΕΞΙΑ ..."
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ...
  "ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ...
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΚΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΗΡΘΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ..."
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΑΚΡΥΖΕΙ, ΕΝΩ Η ΓΙΑΓΙΑ ΦΙΛΑΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΛΥΣΕ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ...
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΔΡΑ ...
ΕΚΕΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ
ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ !!!

+++