Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ"

"ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ"
.........

ΣΧΕΔΟΝ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΑΛΑΜΑΝΑ,
Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ "ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ" ΣΑΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΑΣΗ ... 
ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΘΗΚΕ ΜΕ 41.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ...
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΣΤΟΥ ΨΥΡΡΗ ...
ΣΟΥΒΛΙΖΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΑΡΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΔΕΣ ΚΟΥΡΔΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ...
ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΚΟΣ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΕΙ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΞΥΛΟΦΟΡΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ΤΟΝ ΑΠΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΖΥΓΙΚΗ ΚΛΙΝΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΥΡΔΟ ΠΑΡΑΓΙΟ ΤΟΥ ...
Ο ΚΕΡΑΤΑΣ ΔΙΑΚΟΣ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΦΑΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ....
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΝΑΡΙΑΚΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΖΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ...
ΟΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ...
ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ...
ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΑΛΒΑΝΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ ΟΙΚΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΜΑΡΩΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ... 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑΝΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ...
Στην αθηναϊκή εφημερίδα «Αυγή» του 1867 δημοσιεύτηκε, με την ευ­καιρία ειδησεογραφίας για τον ανδριάντα του Αθανασίου Διάκου, πού είχε υποστεί, όπως είναι γνωστό, αυτό το μαρτύριο μετά την αιχμαλωσία του Στην Αλαμάνα, περιγραφή διοβελισμού με κάποια διαφορά στη διαδικα­σία κυρίως στον τρόπο πού οι δήμιοι ακινητοποιούσαν το θύμα:
«Ζών ο κατάδικος ετίθετο επί ανεστραμμένου σάγματος ύπτιος, δεδεμένος χείρας και πόδας, δύο δε ρωμαλέοι δήμιοι εκάθηντο έπ’ αυτού, τρίτος εστήριζεν εις τον πρωκτόν ξύλινον οβελόν όμοιον με τάς σούβλας ας μεταχειριζόμεθα δια το ψήσιμον των αρνιών του Πάσχα, και τέταρτος δια σιδηράς ή ξύλινης σφύρας εκτύπα το οπίσθιον του οβελού, εωσούν ή ακωκή εξήρχετο εκ της κεφαλής ή εκ θατέρας των ωμοπλατών καθ' ην τυχαίως ελάμβανε διεύθυνσιν. Εάν ο οβελός εξήρχετο εκ της κεφαλής ή της αριστεράς ωμο­πλάτης ο ούτω βασανιζόμενος απέθνησκε μετ' ολίγον, εάν δε εκ τής δεξιάς έζη και τρεις και τεσσάρας ημέρας. Τρεις όλας ημέρας εβασανίσθη ούτως ο αείμνηστος Διάκος και ήθελε βασανισθή έτι πλέον εάν εξ οίκτου δεν τω «έθραυε δια σφαίρας το κρανίον εις άτακτος».

ΤΟΥΡΚΟΙ, ΚΤΗΝΗ, ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ, Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΧΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ...

!!!