Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2016

"Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ" (14)


ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 

ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ!!!






ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΡΟΠΟ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΜΑΥΡΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ...
ΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ...
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ...
ΚΟΝΤΟΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ, ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ...
ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ  ...
ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ...
ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑ ΕΞΩ ...
ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΗΣΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ...

"ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ...
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ;

Γ. ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ ...

 ΒΕΒΑΙΩΣ, ΕΛΑΤΕ ...

ΜΟΛΙΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΣΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΥΡΩΔΙΑ, ΕΥΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΔΕΝΕ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΚΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ...
ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΕΥΛΟΓΙΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ...
ΡΩΤΗΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ...

ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ;

Γ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ...

ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΑ ...
Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΡΑΣΟ  ...

Γ. ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ;

ΝΑΙ ΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ...
ΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;

Γ. ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΣΥΝΗ ...
Ο ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΗΣ ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΑΘΟΕΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ...
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΕΑΣ ...

ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ;

Γ. ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ...
ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ ...

ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ...
Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΗΡΘΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ...
ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΙΝΩ, ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ...

ΠΑΤΕΡ ΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ...
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙ  ...

Γ. ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;

ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΩΡΑ ...
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ;

Γ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΛΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΥ, ΤΑΡΑΚΟΥΝΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΘΕΛΕΙ ΣΥΧΝΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ...
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ, ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ...
ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, Η ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ...
ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ...
ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΡΟΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ...

ΓΕΡΟΝΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΕΙ  ...
ΜΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΟΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ...

Γ. ΑΚΟΥΣΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ...
ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΤΙΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΕΙΣ ...
ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ, ΟΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ...
ΟΤΑΝ ΓΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΕΣ, ΤΑ ΜΑΣΤΙΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ...
ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ, ΑΨΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΕΣ ...
ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΣΑ;
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΓΕΥΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ... 

ΠΑΤΕΡ ΜΕ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕΣ ...
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...

Γ. ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΥΝΕΙΣ 
ΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ...

ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ;

Γ. ΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ;
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ;
ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΝΑ ΚΤΗΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ...

ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΩ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΠΟΡΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑ;

Γ. ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΣΟΥ ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΥ ...
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ Η ΥΛΙΚΗΣ ...
ΑΣΕ ΜΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ  ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΦΕΡΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ !!!

Υ.Γ  ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ, ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΣΤΟΝ ΑΝΑΡΓΥΡΟ ...
ΑΠΟΣΤΕΛΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΑΝΑΡΓΥΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟ EMAIL ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ...

+++