Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2016

"ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ, ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ"


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Ε.Δ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ: 
"ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ" 



ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ η, 39-47


<<ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ...>>

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ ...

<<ΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ, ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ...
Ο ΑΒΡΑΑΜ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ...
ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ...>>

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΠΟΡΝΕΙΑ ...
ΕΝΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΤΟ ΘΕΟ ...

<<ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΣΑΤΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΞΗΛΘΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ...
ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ...
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΗ ΛΑΛΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ;
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΔΥΝΑΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ...
ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ...
ΕΚΕΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ...
ΟΤΑΝ ΛΑΛΕΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΑΛΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ ...
ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ...
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΕ ΕΛΕΓΧΕΙ ΓΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ;
ΑΝ ΛΕΩ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ;
ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΑΚΟΥΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ...
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ...>>

+++